ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ :Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΦΩΝΑΖΕΙ ...

Η Ανακύκλωση  φωνάζει…Κουκλοθεατρική παράσταση 

Δημιουργός -συγγραφέας :Νίκου Βασιλική Νηπιαγωγός



ΗΛΙΟΣ:

Μια φορά κι έναν καιρό

σε τόπο με σκουπίδια βρωμερό,

τέσσερις φίλοι ανταμώσαν

και τον τόπο ξεσηκώσαν.


Με φωνές και με θυμό

είδανε τρανό κακό ,

να υπάρχει συμφορά

σκουπίδια ανάκατα βρωμιά.

Χαρτούλα:

Με πετάξανε εδώ

άνθρωποι χωρίς μυαλό,

είμαι πολύτιμο χαρτί

θέλω να ζήσω απ’ την αρχή.

Θέλω να με ανακυκλώστε

 και ζωή νέα να μου δώστε.

Γυαλάκης

Μα οι άνθρωποι αυτοί

δεν σκέφτονται πολύ;

Το γυαλί ξαναλιώνει

και καινούριο ξανανιώνει.

Θέλω να με ανακυκλώστε

 και ζωή νέα να μου δώστε.

Πλαστικάκης

Είμαι πράγμα πλαστικό

και δύσκολα λιώνω θαρρώ.

Αυτοί που με πετάξανε

γνώμη δεν αλλάξανε;

Θέλω να με ανακυκλώστε

 και ζωή νέα να μου δώστε.

Αλουμινένια

Είμαι μέταλλο σκληρό

και τη χάρη μου κοιτώ,

σε ταψιά ,αναψυκτικά

βρίσκομαι εγώ παιδιά.


Και πολύ κυκλοφορώ

από κει και από δω.

Θέλω να με ανακυκλώστε

 και ζωή νέα να μου δώστε.

Ήλιος

Κι άλλα σκουπίδια φωνάζανε ,

πως τον κόσμο θε ν ‘αλλάζανε .

Ανακύκλωση φωνάζουν,

και τον κόσμο τον ταράζουν.

Ανακύκλωση διαδώστε ,

γη και φύση για να σώστε.


Μα ποιοι είναι που τρέχουνε

και θυμό πολύ κατέχουνε;

Ααααα…! Ο Μίμης και η Μαρία

άκουσαν τη φασαρία…

και αποφάσισαν μαζί

να σώσουνε όλη  τη γη;


 Ανακύκλωση να διδάξουν

και τον κόσμο να αλλάξουν;

Μαρία

Η γη μας είναι θησαυρός

πολύτιμος και ισχυρός.

Προσοχή μην τ’ αμελείτε

ανακυκλώστε ότι βρείτε…

Η ανακύκλωση φωνάζει

νέους δρόμους μας χαράζει.

Μίμης

Ο πλανήτης κινδυνεύει

και τη γη μας ποιος παιδεύει;

Ανακύκλωση να κάνετε

τη μόλυνση για να τρελάνετε…

Μόλυνση

Θέλω εγώ να κυβερνήσω

χάος και κακό ν’ αφήσω

συμφορά για να σκορπίσω

και τη γη μας να αφανίσω.

Την ανακύκλωση να αφήσουνε

και σκουπίδια να σκορπίσουνε.

Σε δάση ,κάμπους και ρυάκια

σε θάλασσες και βουναλάκια.

Ανακύκλωση

Σκουπίδια μην μπερδεύετε

τη γη μας την παιδεύετε

καθαρή και υγιής να μένει

ο κόσμος θέλει ν’ ανασαίνει.

Αεράκι καθαρό

 να 'ρχεται απ’ το βουνό.

Μόλυνση

Πρέπει να τα καταφέρω,

ψέματα να τους προσφέρω

Θα τους πω να τεμπελιάσουν,

ύπνο  όλοι να χορτάσουν.

Τα σκουπίδια να αφήσουν,

έξω όλα να βρωμίσουν…

Μίμης

Μόλυνση είσαι κακιά

φύγε πέρα μακρυά,

θέλεις να μας ξεγελάσεις

το κακό να το ξεχάσεις…

Δεν σε θέλουμε κυρά

να μας φέρεις συμφορά,

όλοι τώρα θα σε διώξουν

την κακία σου θα σπρώξουν…

Ανακύκλωση

Μόλυνση φύγε μακρυά

να χαθείς μες στη νυχτιά.

Γρήγορα να εξαφανιστείς

απ’ τον κόσμο να χαθείς.

Κανείς πια δεν σε χωνεύει

Η ανακύκλωση προστατεύει.

Μαρία

Ζήτω όλοι ανακυκλώστε

το μήνυμα παντού διαδώστε.

Η ανακύκλωση φωνάζει

νέους δρόμους μας χαράζει…

Η ανακύκλωση μας εκπαιδεύει

και τη γη μας προστατεύει.

Υγεία να χει όλη η πλάση

χαμόγελα για να χορτάσει…

 

Όλοι μαζί: Ζήτω η ανακύκλωση ...ΖΗΤΩ…ΖΗΤΩ…ΖΗΤΩ…!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου