ΤΕΧΝΗ:PROJECT ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΤΕΧΝΗ:PROJECT ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ- Η τέχνη στο νηπιαγωγείο

ΤΕΧΝΗ:PROJECT ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Η τέχνη στο νηπιαγωγείο...γνωριμία με πέντε μεγάλους ζωγράφους:Πάμπλο Πικάσο -Βίνσεντ Βαν Γκογκ-Λεονάρντο Ντα Βίντσι-Γκουστάβ Κλιμτ-Βασίλι Καντίνσκυ.

Εκπαιδευτικοί στόχοι

  • Να έρθουν σε επαφή με έργα τέχνης και τους δημιουργούς τους
  • Να αποκτήσουν γνώσεις και πληροφορίες για την τέχνη της ζωγραφικής
  • Να καλλιεργήσουν την αισθητική τους και ειδικότερα την οπτική τους αντίληψη μέσω της τέχνης και ειδικότερα της ζωγραφικής.
  • Να εκφράσουν τις ιδέες τους με διαφορετικά μέσα και τρόπους.
  • Να παρατηρήσουν και να πειραματιστούν με τα χρώματα και τις γραμμές
  • Να αναπτύξουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.
  • Να ερευνήσουν και να συλλέξουν πληροφορίες από διαφορετικές πηγές, προφορικές και γραπτές
  • Να εξασκηθούν στη χρήση υλικών και διαφορετικών τεχνικών, ώστε να αποκτήσουν επιδεξιότητα και να ενθαρρυνθούν στην παραγωγή έργων τέχνης
  • Να αρχίσουν να κατανοούν ότι η τέχνη είναι μέσο έκφρασης και επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων και να υιοθετήσουν θετικές στάσεις απέναντι στα έργα τέχνης.
  • Να εκφράσουν απόψεις, εμπειρίες και συναισθήματα μέσα από τα έργα τους
  • Να αναπτυχθεί ένα κλίμα συνεργασίας και ομαδικότητας.
Στο παρόν εκπαιδευτικό σενάριο περιγράφονται διαθεματικές δραστηριότητες που έχουν ως στόχο να θέσουμε τα παιδιά στο κέντρο της μαθησιακής διαδικασίας παρέχοντας αλληλεπιδραστικές και μαθητοκεντρικές εμπειρίες που θα τα βοηθήσουν να αναπτύξουν βιωματική σχέση με τα έργα τέχνης.
Γνωρίζουμε τη ζωή ,τα έργα και τις ιδιαιτερότητες της ζωγραφικής τέχνης του κάθε ζωγράφου.

Πάμπλο Πικάσο :Το παιδί και το περιστέρι
Παρακολουθούμε τον πίνακα και ακολουθεί συζήτηση , ερωτήσεις ,υποθέσεις, προβληματισμός,συμπεράσματα...
Βίνσεντ Βαν Γκογκ:Τα ηλιοτρόπια.
Παρακολουθούμε τον πίνακα και ακολουθεί συζήτηση, ερωτήσεις,υποθέσεις, προβληματισμός,συμπεράσματα...
Συνθέτουμε το παζλ-πίνακα:η αυτοπροσωπογραφία του Βίνσεντ Βαν Γκογκ

Παρατηρούμε το διάσημο πίνακα του Λεονάρντο Ντα Βίντσι : Μόνα Λίζα. 
Παρακολουθούμε τον πίνακα και ακολουθεί συζήτηση , ερωτήσεις,υποθέσεις, προβληματισμός, συμπεράσματα...
Συνθέτουμε το παζλ-πίνακα:Μόνα Λίζα. 

Γνωρίζουμε το μεγάλο διάσημο πίνακα του Γκουστάβ Κλιμτ:Το δέντρο της ζωής...
Παρακολουθούμε τον πίνακα και ακολουθεί συζήτηση, ερωτήσεις, υποθέσεις, προβληματισμός,συμπεράσματα...
Γνωρίζουμε το μεγάλο διάσημο πίνακα του Βασίλι Καντίνσκυ:
Τετράγωνα με ομόκεντρους κύκλους.
Παρακολουθούμε στον πίνακα τη συμμετρία των σχημάτων και των χρωμάτων που υπάρχουν ,ακολουθεί συζήτηση ,ερωτήσεις , υποθέσεις, προβληματισμός,συμπεράσματα...
Δημιουργούμε και συνθέτουμε το δικό μας πίνακα :Τετράγωνα με ομόκεντρους κύκλους...Κάθε παιδί επιλέγει το τετράγωνο της αρεσκείας του και το συνθέτει με προσοχή..
Το έργο ολοκληρώνεται με συνεργασία,αλληλεγγύη,σεβασμό για ένα κοινό στόχο....την ολοκλήρωση του έργου...!


 Το έργο ήρθε σε πέρας...ολοκληρώθηκε και είναι τέλειο...!
Γνωρίσαμε τη ζωή,τους δασκάλους  και πολλά από τα έργα των πέντε μεγάλων ζωγράφων...
Αντιστοιχίσαμε τον κάθε ζωγράφο με το έργο του...

Αντιστοιχίσαμε τον κάθε ζωγράφο με το όνομα του...

Μπερδεύουμε τα ονόματα...δημιουργούμε κώδικες απομνημόνευσης...
Βρήκαμε σε κάθε ζωγράφο το έργο και το όνομα του...
Δημιουργήσαμε πακέτο εργασιών με τα έργα των μεγάλων ζωγράφων και αντιγράψαμε την τεχνική τους...Δημιουργήσαμε και μεις το δικό μας έργο τέχνης στη ζωγραφική...
Οι  πέντε  πίνακες που επεξεργαστήκαμε...
Το παιδί και το περιστέρι.
Τα ηλιοτρόπια.
Μόνα Λίζα.
Το δέντρο της ζωής.
Τετράγωνα με ομόκεντρους κύκλους.
ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΖΩΓΡΑΦΩΝ.
ΓΚΟΥΣΤΑΒ ΚΛΙΜΤ
 ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ
 ΒΑΣΙΛΙ ΚΑΝΤΙΝΣΚΥ
 ΒΙΝΣΕΝΤ ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ
 ΠΑΜΠΛΟ ΠΙΚΑΣΟ
Φύλλα εργασίας...





ΣΥΝΘΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΖΛ:
Οδηγίες:Πατάω το φαντασματάκι για να υπάρχει από κάτω αχνά το προσχέδιο -πατάω τη ρόδα και restart για επανεκκίνηση του παζλ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου